Followers

Wednesday, December 22, 2010

AkU aDew mAsA 1 jAm uNtuK kUtuK k0Rang bErdUa .... hahahahaha ...

0k !! ade masa 1 jam kan utk kutuk gila2 pasal k0rang hahaha. First sekali aku nak citer pasal pErempuan yg bernama hehehehehe  ( x leh bg tahu)yg sgt bangsat . suka hati lu je nak kacau2 gua n akak gua..  hahahah anyway aku n akak x leh buat apa c0z semua adek beradek 0wg tu dia dh kenal dan x leh wat per arghh kalau kia0wg wat hal mesti adek beradik dia bekup perempuan tu ... eeee benci d0w ... tapi tapi tapi kalau perempuan tu kacau life aku n kakak aku mmang mamp0s kaw  kan cuz cari pasal ngan kamii... hahaa .... bak kata aku kacau kandang kakak aku kadang aku p0n j0in sekali c0z aku bekup kakak aku.. hehehheeh g0lak kakak aku .. ahhaha ....
Lagi s0rang perempuan nie lagi x leh blaa .. Dia dgn balak beliau .. haha .. aku ngan balak dia selalu b0rak ngan beliau x sgt .. hahahah.. aku gelak sampai terkencing-kencing pasal hal nie hjahahahaha ... aku gelak c0z ari tu aku ade ckp kat wall bf dia ckp pasal nak upl0ad gambar nie aku ckp pasal tu lah lepas tu aku rasa  dia baca k0t n terus amik f0n bf dia tangkap gmbr terus upl0ad kat fb balak dia .. wakakkakaka .. giler p0yo minah tu .. huhu . cemburu x bertempat gua nie bdk kecik d0w ..
s0 pengajaran kat sini aq p0n xtaw ape2 hahah!!!!

No comments:

Post a Comment